It has always been there.

Jag har börjat skriva på en novell som jag döpt till It hass always been there. Igår satt jag och gjorde en tankekarta och helt plötsligt fanns storyn bara där. Haha. Jag vill försöka göra handlingen ganska verklighets trohen och om ni tycker det låter helt åt skogen säg det till mig då. Jag tål kritik och jag skriver för att jag tycker det är kul plus att jag utvecklar mig själv hela tiden.
Handling:
Athena Twei har hela sitt liv bott i Grekland. Henne namn har funnits med i de flesta modetidningarna i Europa och nu tänker familjen Twei ta nästa steg in på den amerikanska marknaden. Med hjälp av familjens klädmärka och hårda slit klättrar Athena upp på en stega av framgång. Hon träffar flera kändisar som ber om ett plagg från klädlinjen och inte kort efter flytten upptäcker flera inom sångbranchen vilken ortolig röst Athena har. Kommer Athena klara av stressen och lura det som alltid har varit där men aldrig visat sig förr. Kommer hon gå samma väg som sin pappa gjort 17 år tidigare?
Ja.. där har ni handlingen. Hoppas ni tycker om den och stannar kvar även om uppdateringen kanke kommer vara rätt så kass.
//Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0